Alla inlägg under maj 2017

Av Berit Gustavsson - 13 maj 2017 14:59

Lös upp blockeringar... en avslappnande och väldoftande behandling på fötter och rygg som stödjer rygghälsan, immunförsvaret och sinnelaget! Inleds med chi-massage! ca 75 minuter i ett doftande rum av eteriska oljor och ljuv musik! Just nu maj ut 475 kr (ord.pris 550 kr) och en liten present.. Välkommen att maila mig berit.alp@gmail.com

 

 

Detta är chi-massage.. ökar blodcirkulationen och bra för ryggraden

 

   

Balansering för att hitta pulsen i bägge fötterna

 

 

 

Och här får man även dofta in de härliga dofterna från oljorna :)

 

 

Vita Flex på fötterna

 

               

 

Totalt ca 60-75 minuters ljuv mjukmassage

 

Jag har för tillfället min ”praktik” i hemmet! Jag är nyligen nystartat företag och vill få in rutinen, skaffa en kundkrets och letar lite andra ”ben” som kan bära upp mitt företag! Det kommer jag att skriva om i senare inlägg. Kommer ev att ha lokal till hösten 
• Jag bor i Kristineberg i Oxie
• Jag har även en gammal hund som inte gör mycket väsen av sig https://www.facebook.com/images/emoji.php/v8/fa5/1.5/16/1f642.png:)
han kommer fram och hälsar, sen går han och lägger sig igen
• Betalning sker via Swish eller kontant. Är igång med att skaffa kort-hantering, men är inte färdig än med det.. 
• Det som är bra för er att veta är att jag inte behandlar gravida och ammande mammor. Oljorna som jag jobbar med har så stor inverkan och utdrivande av gifter på kroppen så jag vill inte riskera att det går ut till bebisen <3
 
• När det gäller de kraftfulla oljorna, så är jag mycket försiktig om man har lite svårare sjukdom (ex neurologiska sjukdomar), om man jobbat eller jobbar i en toxisk miljö (ex måleri, lokalvårdare eller där man hanterar starkare medel), även om man är allergisk mot vissa ämnen (ex nötter, pollen, björk, gräs etc), om man tar starkare mediciner. Vid sådana åkommor kan en utrensningsreaktion komma i form av huvudvärk, yrsel, illamående, utslag/rodnad/brännande känsla på huden och det är ett ”bevis” på att oljorna gör sitt jobb och driver ut ”gifter” och slaggprodukter. Detta är övergående och ska lägga sig efter ett par dagar. Varje behandling är inte den andra lik, jag ändrar i den utefter personens livsstil och leverne <3
 (ändringen kan bestå av mindre droppar oljor, utesluter någon olja, tillsätter en annan olja, gör min behandling ”bakvänd” etc)

 

Önskar alla en skön lördag <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards